Always Be Curious! (ons ABC)
Over ons

Verbinden van twee werelden
Technologie beidt vele mogelijkheden maar wordt niet door iedereen even snel omarmd. Zo ontstaat een digitale kloof en ongelijkheid. GROVER wil deze digitale kloof dichten door organisaties te helpen slimmer gebruik te maken van technologie. Met advies en kant en klare business intelligence (BI)-oplossingen.
Ons doel is de positieve kant van de technologie te laten zien. De uitvinding van de bril wordt gezien als een cruciale stap: ineens konden mensen die last hadden van visuele beperkingen weer een actieve rol spelen in het dagelijks leven. We hoeven niet somber te zijn over technologische ontwikkelingen. Wij laten zien dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door technologie juist ook kansen krijgen op duurzaam werk.
GROVER verbindt de wereld van het sociaal domein met die van ondernemers die vooral bezig zijn met innovatie en technologie.

Onze drijfveer
Onderzoek onderstreept keer op keer: mensen met een arbeidsbeperking komen nog steeds moeilijk(er) aan een baan. En dat geldt net zo goed voor statushouders of 60-plussers. GROVER focust op het IT-talent van deze mensen en overtuigt je graag dat ook te doen! Wij geloven dat jij waarde creëert door iemand met een afstand tot de arbeidsmarkt, een werkplek te bieden. Het vraagt goede begeleiding en geduld, en ook het team om dit talent heen moet gezien (blijven) worden. Wanneer je geen mogelijkheden of tijd hebt dit zelf handen en voeten te geven, wil GROVER graag ondersteunen. Op een mate waar jouw bedrijf of team behoefte aan heeft. Waar verschillen op de werkvloer geaccepteerd worden, komt talent tot zijn recht.
GROVER advies voor Grip op Verbeteringen!
creëer waarde!
SOCIAL RETURN
Succesvol zijn heeft in onze beleving niets te maken met de grootte van je bedrijf, of de hoogte van omzet en winst. Succesvol zijn heeft te maken met de waarde die je weet te creëren. Waarde creëer je door het verbeteren van levens van anderen.
Door ons te richten op social return, ook wel social return on investment (SROI), letten wij op maatschappelijke winst. De belangrijkste maatschappelijke winst van social return is het creëren van werk(ervarings)plekken voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Dat betekent voor onze underdogs dat er een plek is waar zij de kans krijgen om hun talenten in te zetten en te ontwikkelen. Voor opdrachtgevers betekent het dat zij door een aanbesteding aan ons de social returnverplichting gemakkelijk kunnen invullen.
Creëer waarde door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans te bieden. Voor hen is zo’n kans niet vanzelfsprekend. Je maakt impact: want je biedt veel meer dan een baan alleen. Je biedt de kans om zelfstandig te kunnen wonen of niet meer financieel afhankelijk te zijn van anderen.
Wat we doen
GRIP OP VERBETEREN
Business Intelligence
Bouw bedrijf helpen om technologie en BI te omarmen.
Buitengewoon Talent
Laten zien dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door technologie juist ook kansen krijgen op duurzaam werk.






